Autor |
Wiadomość |
mcteusz
|
Wysłany:
Nie 21:29, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
Dzięki. W takim razie odpuszczam temat. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Sob 23:04, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
Jemu nie pasowało 2cm mniej to i tobie 2cm więcej będzie całkiem inaczej pasowało. |
|
|
mcteusz
|
Wysłany:
Sob 22:55, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
Rzecz w tym że szwagier zdjął taką z VTX'a, bo miał założoną wcześniej przez kogoś innego, a nie do końca pasowała (powinno być 150). Mam ją do wzięcia za free, a jest w dużo lepszym stanie niż moja... |
|
|
dis
|
Wysłany:
Sob 22:40, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
Profil byłby o 3mm większy niż oryginał i jeśli chodzi o wysokość to by się zmieściło ale... pytanie czy 2cm na szerokość nie będą obcierały o błotnik. Dodatkowo nie wiem czy do opony 130 nie powinna być felga 3,25. Wejść na oryginalną 3.00 wejdzie ale kształt (jej krzywizna) może się zmienić co pociągnie za sobą zmianę we właściwościach jezdnych (nie wiadomo na + czy na -). Poza tym 130/70 jest chyba droższa niż 110/80 tym bardziej, że to 18 cali! Ktoś w ogóle produkuje 130/70/18 na przód? Ja widziałem takie rozmiary lecz raczej na tył.
Nie wiem czy warto kombinować aż tak z rozmiarami. |
|
|
mcteusz
|
Wysłany:
Sob 22:16, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
Koledzy, mogę założyć na przód oponkę 130/70 ? |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Pon 18:43, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
ox. Thx |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pon 13:37, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
Tylko i wyłącznie na zimno czyli przed jazdą ewentualnie podjechać 500m-1km na stację i zmierzyć. W autach jest oczywiste że stoją na kołach gdy się mierzy to czemu w motocyklu miało by być inaczej. Postawić na stopce bocznej i mierzyć. |
|
|
czarny
|
Wysłany:
Pon 12:30, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
mam takie pytanko: jak się powinno sprawdzać ciśnienie w oponach? Opony po jeździe, czy zimne? Na bocznej stopce, centralnej? Bo w sumie tak na prawdę to nie wiem :/ |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 12:58, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
Opony dziś już będą na kołach i jednak oba maxxisy gdyż nie są one strikte dedykowane na przód czy na tył (mowa o 110/90/1. Jadę odebrać dziś koło 15 może trochę wcześniej spróbuję by żonki nie złapać jak będzie wracała z małym z przedszkola. |
|
|
STEFAN
|
Wysłany:
Wto 11:47, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
Uważaj waffen99 żeby Ci żona przez ramię nie zerknęła co Ty tam takiego wypisujesz.
Bo Ci CPN puści z dymem.
W tej kwestii zgadzam się z wami wszystkimi.
A z drugiej strony to jak by te nasze Zuzanny jeździły bez hamulców.
Pozdrawiam Stefan |
|
|
ivf
|
Wysłany:
Wto 11:33, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
tak tak.. czasami lepiej wysyłać coś na adres kolegi
ciesz się, że nie kupiłeś dodatkowo opony 160 bo na mój gust odkręcałbyś sprawę z obiema oponami.. przecież już ta 150-tka jest prawie na styk z obudową wału.. |
|
|
waffen99
|
Wysłany:
Sob 7:20, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
Nasze piękniejsze połówki nie mogą zrozumieć że dla nas wydatki na motor to to samo jak dla nich na kosmetyki czyli absolutnie niezbędne he he. Może pogadaj z jakimś kumplem żeby przesyłka przyszła do niego i żonka nic się nie dowie i będzie cacy. Jak tak nieraz robiłem żeby moja pani żyła w błogiej nieświadomości i spokoju w domu. Życzę powodzenia. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pią 23:08, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
W sumie jak już to myślałem bardziej o 160/60 by profil się nie zmienił za bardzo. Myślałem także o 150/80 ale takowych nie ma a szkoda.
A suma sumarum z opon chyba raczej będzie kicha bo tak jak przeglądam wszędzie teraz to ta 110/90 to jest opona na tył a nie na przód i trzeba będzie odkręcać wszystko chyba że znajdą mi inną oponę w tej samej cenie ale na przód. Ale jestem że mnie do końca nie poinformowali o tym fakcie. Nie możliwe by sami nie wiedzieli że inne kształty są na przód a inne na tył. Z rana jadę załatwiać sprawę a jak nie pójdzie to zamówię shinko bo ta firma ma rozmiary na odpowiednie koła tylko to niestety będzie tak jak nie chciałem czyli z przesyłką do domu i żona może się dowiedzieć |
|
|
waffen99
|
Wysłany:
Pią 15:22, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
Nie wiem czy 160/50 wejdzie bo patrząc u siebie to luzu między wahaczem a oponą jest bardzo bardzo mało. Pozostaje jeszcze kwestia ciężaru. Każde dodanie wagi na koło skutkuje tym że potem trzeba wyhamować tą mase bezwładnościową co przy naszych dość lichych hamulcach jest sprawą dość istotną. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pią 14:10, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
Ja wiem czy te 11 mm na obwodzie poprawi jakoś komfort na pewno będzie się bezpieczniej pod krawężniki podjeżdżało
Szukałem tez jakiś oponek o rozmiarze 160 na tył ale niestety cena tych rozmiarów skutecznie odstraszyła mnie od zamiaru ich kupna. Przeważnie ok 50-100% droższe niż te co zamówiłem. |
|
|