FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
david.1606
Wysłany: Nie 13:14, 13 Lut 2011 Temat postu:
Z tego co się orientuje to i kluczyk i przełącznik robi zwarcie na statorze* czyli jeśli gasisz go z wysokich obrotów robi się zwarcie na statorze przez co skracasz jego żywotność , jak pracowałem jeszcze w serwisie to większość skuterków czy quadów miało właśnie problemy ze statorem *
*stator-mała cewka zbierająca impulsy z koła magnesowego które potem wzmacnia moduł zapłonowy
STEFAN
Wysłany: Pią 9:47, 11 Lut 2011 Temat postu: Re: Może i błache, ale jak gasicie swoje Vx-y?
cooli napisał:
Jak w temacie.
Na kierownicy przy prawej manetce jest przelacznik, który skutecznie gasi silnik. Spotkałem się jednak z opinią, że silnik należy prawidłowo gasić kluczykiem, a ten przycisk używać tylko w sytuacjach awaryjnych. W moim marnym doświadczeniu z jednośladami zawsze gasiłem w/w przyciskiem, ale jest to ponoć niezdrowe.
Kluczykiem "cooli" odcinasz wszystko a czerwonym wyłącznikiem na kierownicy tylko zapłon ( inaczej zasilanie cewki czy modułu zapłonowego ).
Pozdrawiam Stefan
dis
Wysłany: Czw 23:45, 10 Lut 2011 Temat postu:
Ja nie słyszałem opinii nt. niezdrowego gaszenia tym wyłącznikiem na kierownicy. Jak by nie patrzeć to jedno i drugie powoduje odcięcie zapłonu lecz jak masz np. zagrzany sprzęt i chodzi wentylator to jak wyłączysz kluczykiem to wentylator staje a jak wyłącznikiem to wentylator nadal chłodzi. Jak by takie coś szkodziło to w autach również zrobili by dwa włączniki a nie tylko kluczyk.
cooli
Wysłany: Czw 22:23, 10 Lut 2011 Temat postu: Może i błache, ale jak gasicie swoje Vx-y?
Jak w temacie.
Na kierownicy przy prawej manetce jest przelacznik, który skutecznie gasi silnik. Spotkałem się jednak z opinią, że silnik należy prawidłowo gasić kluczykiem, a ten przycisk używać tylko w sytuacjach awaryjnych. W moim marnym doświadczeniu z jednośladami zawsze gasiłem w/w przyciskiem, ale jest to ponoć niezdrowe.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin