FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
piotr
Wysłany: Pią 18:57, 29 Cze 2007 Temat postu:
Dzięki Pablo70, za Twoją radą, przyjżałem się wyłącznikowi przy bocznej podstawce, przedłużyłem wyłącznik, który jest teraz mocniej przyciskany przez podstawkę, dzisiaj sprawdziłem prędkość i to przy dość wietrznej pogodzie, moto nie wyłącza teraz przy wyższych obrotach, pojechałem na 4 biegu do ok. 150 (ok. 7 tyś obr.) , potem na autostradzie 5 bieg do 180 km/h (licznikowe, ok. 7,5 tyś obr.), myślę, że rozpędził bym się bardziej (szybko uzyskał w/w prędkość).
pablo70
Wysłany: Pią 20:32, 25 Maj 2007 Temat postu:
Witam wszystkich forumowiczów !
Podobnie jak Piotra, moja sztuka także ma 37kW (50KM), i mimo że niedługo osiągnie wiek
"pełny", to 180 km/h leciałem wraz topcasem, więc na pewno nie jest to problem niskiej mocy.
Tak na marginesie to wszystkie motocykle Suzuki wykorzystujące tę samą konstrukcję silnika, produkowane zarówno przed VX800 jak i po, zawsze dysponowały mocą
ok. 50KM, a więc nie jest to silnik zdławiony, a raczej celowo dla potrzeb motocykla
innego niż czop czy cruz, jakim jest vx800 "wyciśnięto" z tej konstrukcji te dodatkowe 10KM
Piotr - radzę się przyjżeć wyłącznikowi zapłonu przy bocznej podstawce.
Gość
Wysłany: Sob 18:13, 10 Lut 2007 Temat postu:
vx to super maszyna
piotr
Wysłany: Śro 16:56, 20 Gru 2006 Temat postu:
Sprostowanie (dot. odp. Marjana), przyznaje Tobie rację, że na czerwone pole się nie kręci, na te 10 tyś obr. wkręcił mi koleś (w mojej obecności), który "zdjagnozował" stan mojego moto (wg niego pierścionki już słychać), potraktował VX jak ścigacza (faktycznie ma duże doświadczenie w jeździe na ścigaczach), BYŁEM ZŁY
, że tak traktuje moją własność... Zależało mi wówczas na tym aby ktoś kto zna się na moto ocenił rzeczowo stan mojego VX-a,
Ja dbam o swojego VX, używam go tylko do jazdy turystycznej,
teraz nie pamiętam ile kręci na 4 biegu, wg info w brief mój VX ma ograniczniki na gaźnikach i mniejszą dyszę główną (moje własne tłumaczenie), jak byłem w serwisie to mechanik stwierdził, że sprzęt musi być uszkodzony... Mi osobiście wystarcza uzyskiwana przez niego moc i prędkość, zadałem w/w pytanie aby zaspokoić swoją ciekawość. Pozdrawiam
P.S Prawda to podstawa wszystkiego
marjan
Wysłany: Wto 10:14, 19 Gru 2006 Temat postu: strzały
piotr napisał:
Na postoju kiedyś zakręciłem do 10 tyś obrotów i było ok. Jeszcze jedna informacja na 1 i 2 biegu kręci się do 7 tyś obr. a na 5 idzie tylko do 6300obr. Dziwna sprawa.
Ale z dyni w murek chyba. No, przepraszam - ale czy kolega zajrzał do instrukcji, gdzie napisano, żeby nie wkręcać na czerwone pole? A dokręcanie na 10 000 to już lekką masochistką trąci.
Pytanie [już merytorycznie będę pisał] brzmi - a do ilu kręci przy 4 biegu? Bo może przy wyższych obrotach i wyższym biegu masz wyższe zużycie paliwa - i wtedy nie nadąża system odpowietrzania baku? Wtedy by się dławił i strzelał - objawy chwilowego odcięcia zapłonu i chwilowego braku paliwa są podobne.
Sam kiedyś przy wyprzedzaniu pod górkę strzeliłem jak z armaty w okno wyprzedzanego auta. Po prostu była pora na rezerwę.
Ostateczny wniosek - nie katujmy sprzętów. Albo przynajmniej piszmy prawdę w ogłoszeniach.
PZDR
piotr
Wysłany: Sob 7:44, 02 Gru 2006 Temat postu:
Na postoju kiedyś zakręciłem do 10 tyś obrotów i było ok. Jeszcze jedna informacja na 1 i 2 biegu kręci się do 7 tyś obr. a na 5 idzie tylko do 6300obr. Dziwna sprawa.
Iwansky
Wysłany: Sob 0:41, 02 Gru 2006 Temat postu:
Witaj
Objawy podane przez ciebie nie są normalne. W VXie nie było żadnej elektronicznej odcinki. Niepokoii mnie zwłaszcza opisane przez ciebie strzelanie. A jak jest jak gazujesz go na postoju?
piotr
Wysłany: Pią 22:45, 01 Gru 2006 Temat postu: zdławiona moc
Cześć. Moje moto dysponuje mocą 50 KM, rozwija maxa 160 km/h, przy 6300 obr., jak dla mnie ta prędkość zupełnie wystarczy, mam jednak pewne wątpliwości czy wszystko jest OK, bowiem przy w/w obr. wyłacza zapłon (strzał z tłumików), prędkość opada, znów rośnie, wyłacza... itd. Czy to jest normalne ? Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin