FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
waffen99
Wysłany: Nie 13:32, 09 Maj 2010 Temat postu:
Ropa2-nie chcę Cie martwic ale chyba faktycznie masz pierścienie już wychuśtane. Na trasie Ci nie dymi bo temperatura silnika lekko spada i wtedy jest bardziej szczelny,natomiast jadąc w mieście a w szczególności w korkach silnik nagrzewa się na maxa i popuszcza już na pierścionkach.Głównym grzechem jest ustawienie składu mieszanki na zbyt ubogą i potem lecą zawory i pierścienie.
dis
Wysłany: Sob 21:32, 08 Maj 2010 Temat postu:
Jak już zaczyna kopcić to i tak będzie kopcić z obu kominów gdyż są one połączone a jedynie po intensywności z jednego i drugiego można zobaczyć który cylinder jest za to odpowiedzialny bo nie muszą oba naraz być winne
ropa2
Wysłany: Sob 20:39, 08 Maj 2010 Temat postu:
U mnie dziś koledzy poinformowali mnie jadąc przez zakorkowany Toruń że kopci (dymi) z lewego komina...czyli jest wysoka temperatura silnika i kopci niemiłosiernie z lewego bardziej i z prawego o połowe mniej.
Zaś normalnie w trasie dymku nie uświadczysz....
pierscienie?
waffen99
Wysłany: Sob 9:50, 08 Maj 2010 Temat postu:
Jak na mój rozum to jeśli kopci zaraz po uruchomieniu zimnego silnika a potem przestaje to będą uszczelniacze zaworów,a jeśli zaczyna po nagrzaniu silnika to pierścienie.Ale tak jak napisał Stefan za mało danych.
STEFAN
Wysłany: Czw 12:26, 06 Maj 2010 Temat postu:
Napisz trochę więcej na temat tego kopcenia. Od kiedy się pojawiło, jaki jest kolor tego tego dymu, jaka intensywność, czy ukazuje się zaraz po odpaleniu, czy dopiero jak się rozgrzeje, czy zauważyłeś , że z czasem intensywność tego kopcenia zwiększała się, od kiedy masz moto, co ostatnio naprawiałeś, czy przed tą naprawą też kopcił. Pozdrawiam Stefan
ufoludek
Wysłany: Czw 11:21, 06 Maj 2010 Temat postu: kopci się
Od jakiegoś czasu zauważyłem że z pierwszego cylindra czasami troszke się kopci. Czy to może być jakaś poważna usterka a może tak czasami ma byc?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin