FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
czarny
Wysłany: Wto 18:18, 26 Kwi 2011 Temat postu:
Właśnie nie wierzę, że nie są robione tańsze kufry (a też dobre). Taki nonfango mógłbym mieć, ale rzeczywiście nie ma takich
ivf
Wysłany: Wto 17:54, 26 Kwi 2011 Temat postu:
czarny napisał:
Hmmm.... ciekawe, żę to aż taka niby różnica. Pewnie z monolocka łatwiej się wyczepia przy większym obciążeniu. Z przeróbką to raczej będzie ciężko
zapomnij o przerabianu monolocka. jedyna sensowna przeróbka w celu zwiększenia ładowności tak mocowanego kufra, to dwie dziury w spodzie kufra i skręcenie z płytą porządnymi śrubami
generalnie monolock i monokey to dwa najczęściej stosowane sposoby mocowania. wprawdzie oba systemy pochodzą chyba od GIVI, ale dzięki nim stały się niemal standardem i wielu producentów kufrów stosuje te same systemy, tylko najwyżej ciut inaczej je nazywa.
ja mam centralny kufer NONFANGO (kupiłem używany, już ich nie robią, a wchodzą do niego 2 integrale), ma własny system przypinania i własną płytę, ale za to sam producent zagwarantował 10 kg ładunku
nowe GIVI Maxia też są fajowe.. ale jak widzę, nie szukasz czegoś bardzo pojemnego.. swego czasu, jeszcze przed zakupem nonfango, napalony byłem na spory kufer firmy COOCASE. szczególnie przemawiały do mnie dodane w cenie bajery typu wbudowane światło stop i zamek elektryczno-magnetyczny na pilota (w dodatku sam się zamyka, jak o tym zapomnisz - na mnie takie bajery czasami działają
)..
http://www.youtube.com/watch?v=DfdzphwerVA&feature=player_embedded
Mirool
Wysłany: Pon 21:20, 25 Kwi 2011 Temat postu:
Kupiłem swoje moto z kuframi bocznymi oryginalnymi suzuki. Takie kanciaki z aluminiowym paskiem. Brakuje mi centralnego albo centralny byłby lepszy. Nie wiecie gdzie to można kupić i za ile??
)
Pozdrawiam
czarny
Wysłany: Pon 18:03, 25 Kwi 2011 Temat postu:
Hmmm.... ciekawe, żę to aż taka niby różnica. Pewnie z monolocka łatwiej się wyczepia przy większym obciążeniu. Z przeróbką to raczej będzie ciężko
A bym zapomniał...dzieki
david.1606
Wysłany: Pon 16:01, 25 Kwi 2011 Temat postu:
Czarny juz ci pomagam
Monolock ma jeden wielki zaczep z tyłu po całej szerokości i węższy zaczep przedni.
A Monokey przedni węższy a z tyłu dwa małe zaczepy.
mam parę kufrów i większość ma Monolock-a np Givi
Dodam jeszcze ze np w VX mam monokey na metalowej podstawie ,cały spód jak na obrazkach jest metalowy,jak widać są z plastyku i metalu.
czarny
Wysłany: Pon 13:07, 25 Kwi 2011 Temat postu:
Szczerze mówiąc nie widzę tam sensownych odpowiedzi. To że monokey jest bardziej wytrzymały (przypuszczalnie), to się już sam domyśliłem. Chodzi mi czy ktoś konkretnie widział te dwa rodzaje zamknięć. Na przykład że jeden jest plastikowy a drugi metalowy. Zastanawiam się, czy można przerobić monolocka, aby wrzucać więcej niż te 3kg.
Tak czy siak dzięki za linka.
david.1606
Wysłany: Pon 2:03, 25 Kwi 2011 Temat postu:
Czarny --> (kopia z innego forum)
" Czesc,
jakie sa praktyczne roznice miedzy montarzem kufrów na monolock i monokey? który standard jest lepszy a ktory popularnijszy?
pozDRowionka
micek
Ja się spotkałem z opinią, że monolock jest bardziej do skuterów i ma mniejsze wytrzymałości/ładowności :/ nie wiem.
Monokey jest nowszym patentem i że niby to motocykli bardziej, na większe kufry i wyprawy."
więcej masz tutaj
http://grupy.scigacz.pl/monolock,czy,monokey,2,442580,2007_06.html
czarny
Wysłany: Nie 19:50, 24 Kwi 2011 Temat postu:
A ja wrócę do tematu - czy ktoś może mi wyjaśnić różnicę dokładną między zapięciami typu monolock a monokey? Bo ten kufer to monolock, dlatego ma 3kg. Teraz co to dokładnie znaczy, może można łątwo przerobić i zrobić z tego monokey? (cokolwiek to jest)
maciej792
Wysłany: Nie 16:23, 24 Kwi 2011 Temat postu:
tyger , rozgladam sie z kuframi bocznymi i stelazem po wszelakich zrodlach,ale doszedlem do przekonania,ze na moje potrzeby centralny wystarcza,a na dalsze wypady przekalkulowalem i postanowilem zaoptrzyc sie w boczne torby firmy GIVI.koszt zakupu okolo 70 euro ,dobra jakosc i nie trzeba stelazy.Maja zamkniecia,i latwy demontaztakie dla mnie w sam raz,a teraz kupilem po dobrych pieniadzach torbe na bak.Jest swietna chociaz dorwalem ja w Lidlu,mozna jednym zamkiem ja odpiac i zrobic szybko z niej plecak(kosztowala niecale 20 euro)
tyger
Wysłany: Sob 21:34, 23 Kwi 2011 Temat postu:
maciej792 a szukałeś stelaży bocznych żeby podpasować pod central. Ile kosztują ???
maciej792
Wysłany: Sob 21:11, 23 Kwi 2011 Temat postu:
ja mam dobrze;kupilem od razu z zamontowanym firmyGIVI na 35 l,stelaz tez firmowy wiec nie ma problemu z ladownoscia
czarny
Wysłany: Czw 15:02, 21 Kwi 2011 Temat postu:
3kg??????? Toż to jakieś jajka wielkanocne
No to odpada. A już myślałem, że mam kuferek dla sie
Dzięki, żeś to dojrzał na stronce.
ivf
Wysłany: Czw 14:34, 21 Kwi 2011 Temat postu:
nie znam tego kufra, ale patrząc na jego specyfikację na stronie producenta to..... wg mnie to kufer do skuterka.. 3kg ładowności, więc do środka kanapki, a na bagażnik faktycznie tylko karimatę..
szukając odpowiedniego kufra, pamiętaj więc również, aby sprawdzać jego nośność/ładowność (nie wiem które sformułowanie jest bardziej odpowiednie). zależy to głównie od rodzaju użytego systemu mocowania do spodniej płyty. chyba, że nei zależy Ci na wożeniu kilogramów to....
czarny
Wysłany: Czw 12:45, 21 Kwi 2011 Temat postu:
Odświeżam temat. Ja się teraz przymierzam do kuferka. Czy ktoś może posiada kufer Shad SH40 Cargo?
Lub może coś słyszał ogólnie o firmie, a najlepiej oczywiście o konkretnym modelu. Fajne to, że ma na górze dorobiony bagażnik, na który można zamontować inny bagaż.
Pozdrawiam
pietrucha77
Wysłany: Wto 14:52, 13 Kwi 2010 Temat postu:
Do swojego Vx sam zrobilem stelaz , a nawet dwa.Pierwszy na centralny kuferek, po jakims czasie wyczailem boczne wiec zrobilem drugi. Postaram sie wieczorkiem jakies foty zapodac
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin