FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matys0
Wysłany: Pią 19:28, 28 Sie 2015 Temat postu:
A jak rozłączyć wał od samego dyfra? Dziś zdemontowałem wał żeby dokopać się do przekładni kontowej. Wal ma wyczuwalny luz przy połączeniu z dyfrem. Podejrzewam że jest tam jakieś łożysko tylko jak się do niego dobrać?
david.1606
Wysłany: Czw 13:35, 20 Sty 2011 Temat postu:
pietrucha77 napisał:
Osłonka idzie ząbkiem do przodu:
http://www.alpha-sports.com/scrz/1991%20VX800/44.gif
Przegubu nie da się wyjąć bez ściągnięcia koła, amorka i cofnięcia kilka cm do tyłu przekładni.Nie trzeba wylewać oleju.
http://www.alpha-sports.com/scrz/1991%20VX800/38.gif
Pietrucha ma racje ,nie trzeba zlewać oleju przekładnie kardana to odrębna cześć wahacza czyli uszczelniona.
dis
Wysłany: Śro 20:17, 10 Mar 2010 Temat postu:
Dzięki za odpowiedź. Szkoda tylko że na razie jestem zawalony robotą na uczelni po uszy i nie mam kiedy tego zrobić. Marzę by mieć weekend wolny i się za to zabrać ale pewnie do 1 kwietnia będą z tym problemy ;(
pietrucha77
Wysłany: Śro 18:08, 10 Mar 2010 Temat postu:
Osłonka idzie ząbkiem do przodu:
http://www.alpha-sports.com/scrz/1991%20VX800/44.gif
Przegubu nie da się wyjąć bez ściągnięcia koła, amorka i cofnięcia kilka cm do tyłu przekładni.Nie trzeba wylewać oleju.
http://www.alpha-sports.com/scrz/1991%20VX800/38.gif
dis
Wysłany: Nie 14:45, 28 Lut 2010 Temat postu:
Podobno idzie też bez ściągania koła rozłączyć.
Mam też pytanie odnośnie blaszki zakrywającej wał a wygląda ona następująco
i którą stroną powinna być skierowana ku tyłowi tak jak na zdjęciu poniżej czy odwrotnie?
Wiem że można rozłączyć wał bez ściągania koła zdejmując tą osłonę z z lewej strony od osłony gumowej przegubu wału tylko tam jest taka obejma i mam z nią problemy by ściągnąc jak to zrobić ?
Seba_Gdynia
Wysłany: Nie 14:06, 28 Lut 2010 Temat postu:
Motul ma dobry olej do kardanów. Spuszczasz stary dolną śrubą, nowy zalewasz górą pod korek i to wszystko. Wymieniać raz na 3 lata.
ropa2
Wysłany: Nie 13:22, 28 Lut 2010 Temat postu:
Jak już jesteśmy przy temacie wału, jaki olej polecacie przekładniowy?
Jak często wymieniamy olej?
Na dole śruba przy tylnym kole do spuszczania, górna zaś do napełniania świeżego oleju...dobrze kombinuje?
Ewentualnie jak sprawdzamy stan( poziom) oleju w wale napędowym?
Seba_Gdynia
Wysłany: Nie 10:56, 28 Lut 2010 Temat postu:
Żeby odłączyć wał musisz zdjąć koło, spuścić olej z przekładni i ją odkręcić od wachacza. Jak to zrobisz, to wysówasz całą oś kardana do tyłu razem z przekładnią, a tam gdzie zdjąłeś blaszkę wyciągasz krzyżak.
dis
Wysłany: Sob 21:12, 27 Lut 2010 Temat postu: Jak rozłączyć wał od silnika?
Mam może proste co dla niektórych pytanie a mianowicie jak rozłączyć wał napędowy od silnika. Ni grzyba nie mam pomysłu jak to rozłączyć zdjąłem gumową osłonę i blaszkę zakrywającą "przegub" na wale i dalej nie mam pomysłów proszę o pomoc gdyż chcę wyjąć silnik i to jedna rzecz która bezwzględnie mnie powstrzymuje. Mam też pytanie czy da radę wyjąć silnik bez ściągania chłodnicy? Wiem że jej zdjęcie to nieduży problem ale na razie najważniejsze jest wyjęcie silnika. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Mam jeszcze pytanie odnośnie tej blaszki zakrywającej wał a mianowicie ona ma takie jak by 2 miejsca mocujące jedno długie drugie krótkie po przeciwnych stronach i pytanie która powinna być zahaczona o osłonę wału (wachacz)? wstawie zdjęcietego fragmentu niedługo
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin