FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Hooger
Wysłany: Pon 11:28, 22 Lut 2010 Temat postu:
Witam, ja jakiś czas temu wymieniałem łańcuchy i napinacze, pierścionki i wogóle dużo przy SUZI porobiłem. Nie jest to coś niezwykłego, wymaga trochę roboty, ale jak się coś podobnego kiedyś robiło to problemów być nie powinno. Jak zwykle jest to rozrząd, więc jak się nie ma zaufania do siebie, to samemu bym się za to brać nie radził. Odnośnie Twoich objawów, też miałem dokładnie takie jak Ty. Ogólnie rozrząd miałem w przyzwoitym stanie, jak się później okazało -stwierdzić to można dopiero po wydarciu łańcóchów
. Jest tam coś takiego jeszcze jak, chyba łańcuch pompy oleju (albo wody-nie mam manuala przed oczami i nie pamiętam). Ogólnie jest to łańcuszek bez napinacza i ślizgów (jeśli dobrze pamiętam) i u mnie właśnie on miał totalnie za duży luz , i według mnie to on brzeczał (stukal o obudowę silnika) właśnie w tym przedziale obrotów. Niestety z zamiennikami się nie spotkałem, więc zostaje oryginał. Ja jakieś 2-3 lata temu płaciłem w SUZUKI za niego jakieś 80 zł. Jak by były jakies pytania postaram się odpowiedzieć, ale robiłem to jakiś czas temu. Temat dobrze opisuje manual serwisowy-polecam.
A i jeszcze najważniejsze, beż ściągacza wirnika alternatora (magneta) nie ruszysz z robotą z miejsca, poza odkręceniem obudowy i kilku elementów osprzetu. Jakiś gość sprzedaje takie na allegro w przyzwoitej kasie ( jak sie ma możliwości tokarskie mozna sobie dorobić).
dis
Wysłany: Nie 1:25, 21 Lut 2010 Temat postu:
Ja właśnie wyciągam silnik by zmienić pierścienie(też trzeba wyciągnąć do rozrządu) i roboty z tym co nie miara. mam nadzieję że jutro już silnik znajdzie się w domu i jak rozbiorę górę to można częściowo opisać jak to zrobić. Jeśli jesteś dobry z anglika to można ściągnąć fiszki OM i tam bardzo ładnie jest wszystko opisane wraz ze wszystkimi danymi odnośnie napięcia wymiarów itp.
Traktorzysta
Wysłany: Pią 20:39, 19 Lut 2010 Temat postu:
Co skłoniło? Coś przed zimą zaczęło dzwonić w zakresie 2500-3500 rpm albo po gwałtownym odjęciu gazu to było zaraz po kupnie i przed regulacją zaworów filtów pow. etc.
na początku obstawiałem tłumiki (moto 1990), później zacząłem przerzucać rozmaite fora i podobne objawy opisywali użytkownicy różnych maszyn jako właśnie zużyte łańcuchy lub napinacze.
Teoretycznie wiem jak bym to zrobił, ale warto było by skorzystać z czyjegoś doświadczenia żeby nie popełnić jakichś błędów.
Dziś nie wytrzymałem zostałem w biurze po 15 (tam trzymam moto) i odpaliłem, jest dużo lepiej, pojeżdzę trochę na wiosnę i poobserwuje. Ale chętnie bym przeczytał instrukcję wymiany łańcuszków napisaną przez kogoś kto to robił.
Pozdrawiam.
Zajonc
Wysłany: Pią 16:53, 19 Lut 2010 Temat postu:
od razu mówię że nie mam pojęcia jak do tego się zabrać
ale chciałem zapytać co cię do decyzji o wymianie skłoniło??
Traktorzysta
Wysłany: Pią 15:38, 19 Lut 2010 Temat postu: Wymiana łańcuszków rozrządu
Witam wszystkich posiadaczy vx - ów.
Jestem od niedawna posiadaczem Vx 800. Przymierzam się do wymiany łańczuszków rozrządu (własnoręcznie). Przekopalem całe forum ale nic nie znalazłem odnośnie wymiany krok po kroku. Jeżeli ktoś z Was zmieniał już te elementy, i miał by czas to opisać dość dokładnie był bym wdzięczny i myślę ze nie tylko ja. Pozrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin